Welcome To My Blog

Faces

Sabtu, 2 Oktober 2010

skarang mcm aku rse nk jauh kn dri je dgn kwn2 aku bdk2 yv n ap(ameba pico) ....
xtau lah sbb ape..huhu mgkin terase ape dyeorg kate...yelah..mcm mne nk ditandingkan aku ngan dye??? dyeorg bdk2 kl bdk2 bndr belaka...aku nie? hanye bdk kampungan yg ade internet di rumah...aku mmg nk jauhkan diri...bile aku nk jauhkan diri n remove frienddi fb,dyeorg plk mcm kecik hati..sruh add blik...aku segan sebenarnye berkawan dgn dyeorg..dyeorg sume dh baligh dan sume lah...aku nie bdk kecik yg belagak org besa jek..kwn aku terkejut bile dyeorg dgr aku kwn ngan bdk form 5, ngan form 1 form 3 form 2 form 4...sume lahhh...aku berjumpe dgn dyeorg apebile aku bermain game yoville ngan ameba pico..... pstu,kiteorg add la dlm fb...pstu,kwn aku terkejut bile aku kwn ngan dyeorg...aku pown tkut jgk kan....tpi,aku buat mcm biase jek... aku cube nk jauhkan diri aku dri dyeorg...mcm aku ckpkan tdi,mgkin dyeorg akn kecik hati...aku pown xtau nk wat mcm dh....skarang nie dh porak perande sbb aku.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan