Welcome To My Blog

Faces

Selasa, 5 Oktober 2010

Hari nie second day UPKK..semalam feqah ngan tauhid.. soalan ade susah ade senang ...bese jela..walaupun upkk,aku tetap online sbb asik off jek kn..? mcm xbest lak hihihi.. semalam ,lepas hbis pekse, kiteorg gi CC...hahah best..bile first time msuk cc..rmai bdk2 melayu yg x seperti melayu...aku pown xtau nape..bile aku msuk jek pintu tu,sbb dyeorg tgk aku pkai bju kurung mcm bdk skola agama,tpi mmg btol pown...pstu,pkai tudung labuh hahaha..nty kiteorg nk pegi lagi..hri khamis...kiteorg nk pegi lepas hbis UPKK..hahha mse tu yg best..pstu,dyeorg pndg2 aku sbb aku pendek sri kwn2 aku hahaha...tpi xpe..hahaha asl kan aku same umo jek dgn dyeorg hahah...tpi,yg lawak nye ngan fahada...xhbis2 beli burger dye tuu..kjp kang ckp kt aku wei jom la beli burger...hahaha kelakar la aku...aku plk,nk blik sbb nk hujan..hahah dyeorg plk xnk blik2...aku dh ckp nty hujan dyeorg ckp biarla...zakiah nk ikt aku blik tpi,azra x bergerak dri kusi..hjahaha aku pown xtau la...tpi,aku mmg nk gi lagi cc tuuu...waaaaa best nye...hahaha...mmg first time msuk..hahaha mule2 nk msuk tu mcm seram sjuk je sbb yelah kan mklum lah first time msuk...huhu mmg gementear mse tu..tpi dyeorg buat mcm org xbersalah jek..aku bkn sbb ape..sbb pkai tudung labuh jek..haha..hahaahah kelakar gile ..hahahah oklah dh pnjgn sgt nie aku tlis blog nie...aku dh la xciap kerja skola lgi...huhuh dh2 bye2 n slam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan