Welcome To My Blog

Faces

Isnin, 27 September 2010

Dh la tu lin ngan zuhri... sume dh selesai kn??tpi jgn la mrh aku lak...
aku tau aku salah gak..sbb aku,zuhri terpakse ckp..aku xsgaje mse tuu ..sbb aku tgh mrh sgt mse tuu...dgn kau tpu aku...bile aku teka jwapan nye btull.. pstu,ko ckp,xdek mse nk tipu..pdahal nye ko tipu aku....tula menipu agy..smpai aku delete ko as aa friend...hahaha sori2...

aku mmg tgh mrh...ko buat aku mrh tau x...????huhu lgi byk la tahap kemarahan aku...sori tau zuhri and anis...buat zuhri n lin,, jgnlah gduh2...jgnlah mrh2 .. sbb aku korang gduh...klu aku x komen mcm tu,korang xkn gaduh2 ....tpi,korang gduh sbb aku..aku mmg salah...

sekali lgi mnx maaP byk2...sumenye selesai...tlg jgn gduh2...mnde dh jdi biarkan berlalu...
mgkin tu mmg takdir...maaP skali lgi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan